Wydarzenie artystyczne | Koncepcja kreatywna | Branding
Wydarzenie artystyczne | Koncepcja kreatywna | Branding
Koncepcja kreatywna nowej marki – wydarzenia artystycznego – łączącej w sobie elementy sztuki, muzyki oraz tańca na miarę wielkich światowych performance.
Rezultat
Pierwsze wydarzenie tego typu w Polsce, szeroko opisane w mediach, skierowane do organizatorów zamkniętych eventów firmowych, gdzie na jednej scenie występuje ponad 60 osobowa grupa muzyków, wokalistów i tancerzy.
Zakres Prac
Inspiracją do stworzenia logotypu marki była rzeźba Anioła umieszczona w Galerii Sztuki Szybu Wilson.
„Mówi się, że w sztuce nie ma granic, w każdym momencie pojawiają się bowiem dzieła, które w dotychczas ustalonych granicach się nie mieszczą, bez których nie wyobrażamy sobie świata – i ta idea przyświecała mi, kiedy tworzyłam repertuar koncertu, zawierający utwory największych gwiazd, legend, które możemy nazwać prawdziwymi ikonami muzyki rozrywkowej”.
Adriana Piekarska
Za produkcję wydarzenia odpowiedzialna była marka Exclusive Event. Na scenie pojawiło się 60 artystów, w tym finalistka Eurowizji Kasia Moś, jeden z solistów oratoriów z muzyką Piotra Rubika Janusz Radek, zwycięzca czwartej edycji programu The Voice of Poland Juan Carlos Cano oraz Piotr Cugowski . Nad eventem czuwało łącznie 300 osób z obsługi.
Na potrzeby wydarzenia, do każdego utworu muzycznego, zostały stworzone wizualizacje, które nadały koncertowi niezwykle nowoczesnego charakteru oraz spotęgowały emocje oraz efekt WOW.
W ramach działań promocyjnych zaprojektowana została nowoczesna strona internetowa w oparciu o technologię WordPress oraz strukturę SEO friendly. Atrakcyjne elementy wideo zostały wykorzystane jako przyciągające uwagę tło.
Wydarzenie Legendy Muzyki Rozrywkowej zostało okrzyknięte niewiarygodnym sukcesem. Wzmianki o nim pojawiły się w takich magazynach jak Forbes, OOH Event, Meeting Planner.
5 stycznia 2021
Design, Strategia marki, Strategia wydarzenia