Nowa marka | Branding | Design
Nowa marka | Branding | Design
Marka Carfingo to jeden z pierwszych na rynku start up’ów, który miał umożliwiać klientom zakup samochodu bez wychodzenia z domu, serfując po internecie, w bardzo kompleksowy i szybki sposób.
Wyzwanie przed jakim stanęła agencja nie było łatwe – opracować nazwę, która będzie z jednej strony bardzo chwytliwa, z drugiej – nawiązująca do produktu. Wymyśliliśmy słowotwór Carfingo – czyli nic innego, jak połączenie słowa car, ze słowem fingo, co w języku łacińskim oznacza tworzyć, kształtować, myśleć, przedstawiać, a co ciekawe – całe słowo carfing – to w jez. Angielski – surfing the net for cars. Buying, selling, blogging, searching cars online. Nasz pomysł spotkał się z ogromną aprobatą klienta, gdyż w 100% oddawał biznesowy cel nowej marki. Poza stworzeniem namingu, byliśmy odpowiedzialni na opracowanie kompleksowego brandingu marki.
Zakres Prac
Połączenie słów w logotypie nie jest przypadkowe. Słowotwór Carfingo, to nic innego, jak połączenie słowa car, ze słowem fingo, co w języku łacińskim oznacza tworzyć, kształtować, myśleć, przedstawiać, a co ciekawe – całe słowo carfing – to w jez. Angielski – surfing the net for cars. Buying, selling, blogging, searching cars online – co absolutnie oddaje cel biznesowy nowej marki.
4 lutego 2021
Design, Strategia marki